قوانین و مقررات
اولویت در فروشگاه آکوا مرجان مشهد رضایت مندی، آسودگی خاطر و جلب اعتماد شما مشتریان محترم می باشد بنابراین همواره تلاش می کنیم تا محصولات خریداری شده در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست خریدار برسد. اما گاهی ممکن است خریدارن محترم پس از خرید با مشکلاتی مواجه شوند از این رو آکوا مرجان مشهد در چارچوب خدمات پس از فروش خدماتی را در نظر گرفته است.
**توجه داشته باشید که:**
- برگرداندن کالا تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمیتوانند بازپس داده شوند، شامل این سرویس نمی شوند.
– در صورت استفاده از کد تخفیف و یا بن تخفیف، پس از نهایی شدن سبد خرید، از نظر قانونی امکان هر گونه اعمال تغییر در سبد خرید، تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر خریدار درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد کد تخفیف و یا بن تخفیف باطل خواهد شد و امکان بازگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
**آیا محصولات قبل از ارسال تست سلامت فیزیکی و فنی می شود؟**
-تمامی کالاها قبل از ارسال چندین بار تست ، کاملا بررسی و سالم تحویل پست یا پیک می شوند. کلیه ارسال ها بیمه شده و مسئولیت هرگونه خسارت ناشی از حمل و نقل بواسطه بیمه شرکت حمل نقل(تیپاکس،شرکت پست و باربری میباشد)
**در صورت وجود مغایرت**
_ وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، به آکوا مرجان مشهد از طریق تلفن اطلاع داده شود.
– اگر مغایرت بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ و یا مشخصات نوشته شده روی بدنه یا جعبه ی کالا، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
_ استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به آکوا مرجان مشهد بازگردانده شود. برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوشکردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
**اگر مشتری از خرید منصرف شود**
– انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هرگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمپ، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
در این حالت، برگرداندن کالا تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمیتوانند بازپس داده شوند، شامل این سرویس نمی شوند.
– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد باید هر چه سریع تر به شماره 09370970014 اطلاع دهید تا پروسه مرجوعی انجام شود.
لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بستهبندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
همچنین در صورت انصراف از خرید پس از ارسال، ارسال مجدد کالا به آکوا مرجان مشهد به عهده مشتری خواهد بود.
**اگر در اثر حمل و نقل کالا آسیب دیده باشد**
– آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا از طریق تماس، به آکوا مرجان مشهد کالا اطلاع داده شود.
– با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد تمامی مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل و بیمه این شرکت ها است.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به آکوا مرجان مشهد ارسال شود.
– در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویلگرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال آکوا مرجان مشهد بازگردانده شود.
پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال میشود. در صورت خودداری مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک هفته به صورت امانت نزد آکوا مرجان مشهد باقی میماند و با انقضای این مهلت آکوا مرجان مشهد در قبال کالا و زیانهای وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
**کالای مرجوعی را چطور ارسال کنیم؟**
– قبل از هر اقدامی با پشتیبانی آکوا مرجان مشهد تماس بگیرید.
– لطفا بدون هماهنگی قبلی کالایی را مرجوع نفرمایید.
– کالای مرجوعی باید در بسته بندی اصلی و به همراه تمام متعلقات (در صورتی که همراه با هدیه بوده باشد هدیه نیز شامل می شود) بصورت مناسب بسته بندی و مرجوع شود.
– کارتن کالا باید سالم باشد.( بدون هیچ خط خوردگی و چسب و آدرس و موارد دیگر) در صورت نیاز به ارائه توضیحات آن را پشت فاکتور و اگر فاکتور ندارد روی کاغذی جداگانه یاداشت بفرمایید.
**اعتماد شما اصلی ترین سرمایه ما در سالیانی که در کنار شما بودیم**
- - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
- - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
- - لطفا فارسی بنویسید.
- - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
- - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد